Reţete pentru pitici

Fritatta

Posted on: 10/03/2011

Fritatta este un fel de omletă italiană, cu paste, evident. Așa cum tortilla este o omletă spaniolă cu cartofi după care însă Sonia nu prea se dă în vânt. Fritatta este însă altceva. E cu paste, deci e bună:). Dar dacă o mănânci caldă e mult mai bună decât rece. Sau cel puțin nouă așa ni s-a părut, căci, da, e o rețetă pentru toată familia. De data aceasta am luat-o dintr-un Good Food mai vechi și nu prea am improvizat la ea decât poate cantitățile și 1-2 ingrediente:P.

Ingrediente:

2-3 cepe verzi

1/2 ardei gras roșu

o mână de legume congelate (inclusiv mazăre)

3 ouă mari

brânză Cheddar rasă (o mână bună)

paste fierte (eu am folosit farfalle și farfaline)

un pic de ulei de măsline, sare, piper

Am tocat ceapa și ardeiul. Am pus partea albă de la ceapă și ardeiul tocat într-o tigaie non-aderentă, la călit în 2 linguri ulei de măsline. După 2 minute am adăugat legumele congelate și am mai lăsat 4-5 minute amestecând din când în când.

Am bătut într-un castron cele 3 ouă, am adăugat sare și piper și o parte din brânza rasă. Când legumele s-au înmuiat, am stins flacăra, am pus pastele fierte și ouăle bătute, partea verde de la ceapă și am dat la cuptor toată compoziția așezată frumos într-un vas de yena. Am aruncat pe deasupra și restul de brânză rasă, înainte să dau la cuptor. Am lăsat vasul acolo până când am observat că ouăle s-au închegat iar omleta s-a gratinat. Cred că 15-20 de minute sunt suficiente. Nu e așa de bună dacă se arde pe deasupra, așa că mare atenție la cuptor.

Caldă a fost extrem de bună.

5 yummies

Lasă un răspuns

