Reţete pentru pitici

Tartine cu avocado

Posted on: 10/02/2011

Atenţie. Reţeta care urmează dă dependenţă, de bună ce e. Chiar dacă piticii vor strâmba un pic din nas, părinţii lor sunt sigură că să vor delecta cu tartinele din pâine prăjită unsă cu pasta de avocado de mai jos.

Ingrediente:

un avocado bine copt (untos)

un ou fiert tare

o ceapă verde mică

zeamă de lămâie, după gust

ulei de măsline extravirgin (2-3 linguri sau mai mult, ât să nu iasă prea grasă pasta)

sare, piper

Se pun într-un blender fructul de avocado decojit şi tăiat bucăţele, oul fiert, ceapa verde tocată, uleiul de măsline. Se pasează, se adaugă zeamă de lămâie după gust, sare şi piper.

Cu cât fructul de avocado e mai bine copt cu atât treaba blenderului va fi mai uşoară. Cu cât puneţi mai mult ulei şi zeamă de lămâie cu atât pasta iese mai fină. Atenţie însă să nu o faceţi prea acră sau prea grasă.🙂 Când aţi terminat-o de preparat (durează vreo 5-10 minute cu totul), prăjii pâine şi ungeţi feliile cu pasta verde cremoasă.

E o minunăţie. Sonia s-a strâmbat pentru că a detectat iuţeala cepei verzi, dar mami şi tati au înfulecat cu spor.

5 yummies

3 Răspunsuri to "Tartine cu avocado"

O idee buna de mic- dejun sau cina, ori chiar gustare! Piticul meu se incapataneaza sa manance seara doar paine cu Almette sau Philadelhia, dar am sa incerc reteta.
Cred ca daca merge, am sa incerc si cu ficatei, pe care-i dau cam rar! Nu-i prea place gustul lor si nu vreau sa-l fortez, pentru ca nici eu nu ma dau in vant!
Avocado nu i-am mai dat de multa vreme, desi stiu ca are grasimi bune!

Soniei nu prea i-a placut pentru ca are ceapa verde si i s-a parut probabil iute:) Dar se va invta ea. Si cu ficatul a pus o pauza desi am facut pate de ficat in casa si a iesit bun-bun. L-am mancat noi. Incerc sa mai gasesc ceva retete cu fier pentru ca e la limita de jos cu fierul si vreau sa ii reglez cantitatea asimilata doar din alimentatie. Supa de linte ii place mult si deocamata o sa mergem pe ea. Si dupa o perioada de pauza de cateva luni acum iar vrea sa manance oua fierte.:) Au perioade si perioade.

Pfff! Al meu nu mai vrea seara decat paine cu Almette/ Philadelphia. Pate de orice fel as cumpara sau as face in casa? Nici sa nu-l simta!
Am facut o reteta de cus- cus cu legume si piept de pui in care am pus vreo 3-4 ficatei fierti inainte doar in apa. S-au cam imprastiat in mancare, dar asa a acceptat gustul de ficat. Ii pun galbenusul de ou in laptele de dimineata, cand e prea adormit ca sa mai protesteze. Dar ficatelul l-a simtit in lapte si nu a mai vrut sa bea! Ma dispera!
Eu i-am fiert cate o jumatate de sfecla rosie in ceaiul obisnuit si asa cred ca i-am mai crescut aportul de fier, dar ii dau si picaturi de Ferrum Haussman de la farmacie, recomandat de pediatra lui de la 6 luni.

Lasă un răspuns

