Reţete pentru pitici

Supă de linte

Posted on: 03/02/2011

Ştiu că am mai făcut odată o supă de linte grecească, dar de data asta am schimbat puţin reţeta. O scriu ca să fie o sursă de inspiraţie pentru a mea soacră care îşi doreşte de mult să gătescă linte iar acum nu prea se mai poartă caietele cu reţete, ci blogurile culinare:).

Ingrediente:

linte (o ceaşcă)

un morcov mare sau 2 mici

o ceapă

1/2 de ardei roşu capia, gras sau gogoşar (eu am folosit de la congelator unde am pus la păstrare de astă toamnă)

o bucată de ţelină (mai mare sau mai mică, după gust)

suc de roşii (o ceaşcă)

o foaie de dafin

sare, piper

Am tăiat bucăţi toate legumele şi le-am pus a fiert împreună cu lintea spălată în prealabil în 2-3 ape. Am lăsat la fiert până când şi lintea şi morcovii au devenit moi. Am lăsat să se mai răcească şi am pasat. Eu am uitat să scot foaia de dafin şi am pasat cu blenderul tot. De obicei o scot:).

Se pot mărunţi legumele înainte să fie puse la fiert şi lintea poate fi lăsată întreagă, dar rămân coji, ca la fasole şi mândra mea nu prea le agreează, aşa că am ales varianta pasată în care cojile simt mai puţin. Merge servită şi cu pâine prăjită. Lintea este bogată în fier şi nu generează gaze, aşa că e ideală pentru pitici.

5 yummies

Etichete:

Lasă un răspuns

