Reţete pentru pitici

Tocană cu peşte

Posted on: 25/05/2010

Am plecat de la reţeta cu supă de peşte şi am adăugat la fiert o mână bună de legume congelate (mix de la Bonduelle – parcă 4 season mix se numeşte). Am pus, evident, mai puţină apă, ca să iasă ca o mâncare, nu ca o supă. Am fiert până când s-au înmuiat bine legumele.

Am potrivit de sare şi piper (ca pentru copil, nu ca pentru adulţi) şi când s-a răcit puţin am pasat-o. A mâncat Sonia cu mare spor, după supa de ţelină. Ca idee, supă a halit cam de vreo 200 ml şi peşte cam tot atât. Au mai rămas pe fundul borcanului vreo 3-4 linguriţe de-ale ei.

Asta eu numesc mâncat bine:), aşa că voi acorda tocanei de peşte …

5 yummies

Lasă un răspuns

