Reţete pentru pitici

Spumă rapidă de căpşuni

Posted on: 18/05/2010

Mă trezesc din ce în ce mai frecvent că nu am pregătit din timp micul dejun al prinţesei. Noroc că săptămânal îmi aprovizionez „cămara” (adică frigiderul) cu câte ceva bun de combinat cu multe chestii.

În noaptea cu furtuna, am trimis prinţu’ consort la Realul poaspăt deschis la Policolor. S-a întors, printre altele, cu o smântână, un pachet de brânză proaspătă de vaci şi o caserolă cu căpşuni.

Astăzi de dimineaţă, printre picături, am pregătit o spumă de căpşuni. Mi-a luat fix 3 minute🙂. Mai puţin decât scrierea acestui post😛 .

Ingrediente:

4-5-6 căpşuni medii (tăiate în sferturi)

un sfert de pachet de brânză de vaci (cum e cel de unt, deci de 200 sau 250 g)

câteva linguri de smântână subţire sau iaurt

2 linguriţe de zahăr pudră

Se pun într-un blender toate îndredientele şi se pasează câteva secunde până rezultă o spumă. Se poate servi copilului amestecată cu cereale sau biscuiţi.

Iniţial am vrut să pun miere în loc de zahăr dar nu mi-a fost la îndemână, aşa că voiputeţi încerca. Sau sirop de arţar, cred că e bun şi cu aşa ceva.

Bon appetit!

5 yummies

3 Răspunsuri to "Spumă rapidă de căpşuni"

DA! Mai e putin si apar capsunile noastre roamnesti (noi avem la soacra-mea in gradina)! Sunt bune si capsunile spaniolilor, dar parca-s nitel fade!
Oricum, buna ideea cu spuma de capsuni!

Si eu abia astept sa se coaca cele de la tata din gradina, dar pana atunci am luat unele care, culmea, au dat un gust foarte bun spumei. A fost yummy, mai ales cu cereale.

Delicioasa! Chiar si lui tati i-a placut reteta! Copilul o adora: de 4 zile ii servesc acelasi lucru la masa de seara, dar nu a protestat!
Mi-era teama de vreo alergie (la vreo 7-8 luni i-am pus 3 picaturi de suc de zmeura in piureul de fructe si a avut alergie), dar se pare ca am trecut cu bine acest hop!
Abia astept ciresele! Sunt fructele mele preferate! Totusi, nu as da 12 lei/ kg, cat costa acum in piata!

Lasă un răspuns

