Reţete pentru pitici

Turtiţe din peşte afumat

Posted on: 20/04/2010

Nu e o reţetă care să fi făcut furori la Sonia, dar a fost foarte apreciată de prietenii noştri adulţi cu care am mers duminică la picnic.

Ingrediente:

un macrou afumat

un cartof mare

zeama de la o lămâie

un ou bătut

pătrunjel

chives (se mai găsea la mega image la un moment dat) sau ceapă verde (doar partea verde)

pesmet sau cereale pentru copii simple (fulgi de orez)

ulei de măsline, sare, piper

Se fierbe cartoful în apă cu puţină sare, ca pentru piure. Se scoate pielea de pe macrou, se desface carnea de pe oase. Se înlătură toate oasele peştelui iar carnea se zdrobeşte bine cu furculiţa. Se adaugă şi cartoful fiert şi se zdrobeşte împreună cu peştele, se adaugă oul bătut. Pentru gust se adaugă ceapa verde mărunţită sau chives, pătrunjelul, zeama de lămâie, sare şi piper.

Se formează turtiţe care se dau prin pesmet sau fulgi de orez şi se pun într-o tavă, pe hârtie de copt. Se stropesc cu puţin ulei de măsline şi se coc cam 15-20 minute.

Se pot servi cu salată verde.

4 yummies

2 Răspunsuri to "Turtiţe din peşte afumat"

Am facut si eu turtitele! Le-am modelat in forma de bastonase, ca sa-mi incapa mai multe in tava si le-am lasat vreo 15 minute la cuptor, dupa care am stins focul si le-am lasat acolo sa se raceasca.
Sunt bunute! Nu stiu daca juniorul le va aprecia, insa noua ne-au placut!
Pe mine m-a incantat foarte mult faptul ca e o reteta super- rapida: cat timp am dezosat pestele, s-au fiert cartofii si apoi a mers totul rapid!
Nu prea ma incanta pesmetul de pe deasupra, insa data viitoare le voi unge numai cu ulei de masline si atat! Cred ca sunt grozave si tavalite prin susan ori cu tot felul de ierburi aromatice!

Eu le-am dat prin cerealele copilului. Fulgi simpli de orez:)

Lasă un răspuns

