Reţete pentru pitici

Supă de peşte

Posted on: 17/03/2010

Şalăul cumpărat zilele trecute m-a salvat din nou. Aş fi preferat să am mai multe tipuri de peşte, dar s-a nimerit ca alţi peşti pe care îi aveam în congelator să nu fie porţionaţi, aşa că am rămas doar la şalău.

Reţeta am luat-o dintr-un Good Food mai vechi şi iniţial era picantă. Eu am pus paprika dulce în loc de iute şi am mai pus câteva legume dar, în final, a ieşit aşa de bună încât copilul a mâncat un castron iar tati tot ce nu am reuşit să mai pun deoparte pentru Sonia:).

Ingrediente:

un file de peşte alb (şalău, cod)

2 căţei de usturoi

chimen (1/2 de linguriţă)

paprika dulce (un sfert de linguriţă)

roşii tocate sau suc de roşii

ceapă (1/2) sau o ceapă verde

un sfert de ardei gras roşu

Se toacă usturoiul şi se pune la călit în puţin ulei de măsline, împreună cu condimentele. Se căleşte 1 minut, cam cât să se împrăştie aromele. Se adaugă apa şi roşiile sau sucul de roşii, apoi ceapa şi ardeiul roşu.

Se fierb cam 15 minute după care se pune peştele şi se mai fierbe 10 minute.

Se răcoreşte şi se pasează. Simplu, nu? Adulţii vor mai avea nevoie de puţină sare şi puţin piper în porţia lor.

5 yummies


1 Response to "Supă de peşte"

[…] Am plecat de la reţeta cu supă de peşte şi am adăugat la fiert o mână bună de legume congelate (mix de la Bonduelle – parcă 4 […]

Lasă un răspuns

