Reţete pentru pitici

Peşte cu legume (2)

Posted on: 15/03/2010

Cum nu prea mai avem acum atât de multe restricţii la mâncare aşa cum se întâmpla la 4-5 luni, mami inventează la greu reţete pentru că acelea de bebeluşi sunt depăşite rău.

Astăzi am inventat o altă reţetă de peşte cu legume, foarte rapidă, după o excursie prin Mega Image de unde am cumpărat pentru meniul don’şoarei nişte file de şalău şi câteva legume. Am ajuns acasă pe la 2 după-amiaza iar Sonia papă de prânz pe la 14.30. Deci, aveam la dispoziţie numai jumătate de oră să mă gândesc ce îi gătesc la felul doi şi să şi termin mâncarea, inclusiv să o răcesc şi pasez. Supă mai aveam în frigider.

Aşa că, am deschis pungile cu cumpărături şi am ales de acolo:

un file de şalău proaspăt

o cutie cu roşii mărunţite şi verdeţuri (au scos cei de la Cirio un sortiment cu busuioc, oregano şi alte verdeţuri; am folosit cam 2-3 linguri)

o ceapă (din care am folosit jumătate)

„De prin casă” am mai strâns:

o mână de legume congelate (mix de la Bonduelle cu 4-5 legume)

salvie uscată

Am călit puţin ceapa în ulei de măsline, am pus legumele îngheţate aşa cum le-am scos din congelator, am adăugat peştele şi puţină apă. Am lăsat să fiarbă la foc rapid vreo 5 minute după care am pus roşiile aromate şi salvia. Am redus focul şi am mai lăsat la fiert 10-15 minute.

Peştele fierbe repede şi chiar şi legumele congelate. După vreo 20 de minute mâncarea era gata. Trebuia doar răcită şi pasată. Încă mai avem puţine grade afară, aşa încât am profitat şi am scos mâncarea pe pervaz ca să se răcorească mai repede. După care am pasat şi am amestecat-o cu puţine cereale simple din orez, neîndulcite, ca să fie totul puţin mai consistent.

Dacă dispuneţi de mai mult timp, puteţi pune mai multe legume (eventual şi un cartof) şi lăsaţi mâncarea să mai scadă, ca să rămână mai puţină zeamă şi să nu fiţi nevoite să îngroşaţi mâncarea cu cereale.

Sonia a mâncat-o oricum cu mare poftă la două prânzuri, după supa cremă de legume.

5 yummies

2 Răspunsuri to "Peşte cu legume (2)"

Ii dai Soniei peste o data pe saptamana sau programat cumva?

Îi fac cam o dată pe săptămână şi îi dau două zile la rând căci fac o porţie mai mare. Se mai întâmplă să nu fie la fix o săptămână, dar o dată la 10 zile cel mult îi fac peşte.

Lasă un răspuns

