Reţete pentru pitici

Supă cremoasă cu sau fără pasăre

Posted on: 08/03/2010

Puţină diversificare nu strică, m-am gândit de dimineaţă. De parcă nu diversificăm aproape în fiecare zi mâncarea încât am ajuns să mănânc şi eu din felurile Soniei, aşa de bune sunt. Şi pentru că nu aveam nicio idee de unde aş mai lua o reţetă de supă pentru prânz şi nici chef de căutat prin diverse cărţi de bucate nu aveam, m-am dus la bucătărie să inventez.

Am deschis frigiderul şi am luat de acolo:

un morcov

2 cepe verzi

o bucată de păstârnac

un ou

smântână grasă Tnuva

Din congelator am scos o mână de legume congelate (mix de morcovi, cartofi, mazăre, fasole verde, brocolli şi conopidă) şi un pic de pătrunjel congelat şi el.

Din debara am ales o ceapă mică şi un cartof.

Am tocat ceapa şi legumele. Am tăiat în cubuleţe şi cartoful. Am pus toate legumele la fiert, într-o oală potrivită. Am păstrat pentru final ceapa verde. În apa în care fierbeau legumele am pus un vârf de lingură cu untură de gâscă, dar dacă nu aveţi, nu-i bai, merge şi puţin ulei de măsline pentru steluţe. Dacă aveţi supă de pui în loc de apă e şi mai bine.

Am lăsat la fiert până când s-au înmuiat legumele. Am dres supa cu oul bătut cu două linguri de smântână, am mai lăsat la fiert 5 minute, am adăugat la final ceapa verde şi pătrunjelul şi am stins flacăra aragazului.

După ce s-a mai răcit am pasat supa la blender până a ajuns la o consistenţă foarte cremoasă. Dacă aveam câteva bucăţele de carne de pui sau altă pasăre cred că ieşea şi mai bună dar a mers foarte bine şi aşa. Mâine cred că strecor în supa rămasă de astăzi, un pic de carne din gâsca ce tocmai a fiert🙂.

5 yummies

Lasă un răspuns

