Reţete pentru pitici

Fructe de pădure cu măr copt

Posted on: 15/02/2010

V-am spus că am găsit mix de frucute de pădure la Auchan, aşa că 3 zile la rând Sonia mea a mâncat diverse reţete cu mure, afine, căpşuni etc.

După grişul îmbunătăţit cu sos de fructe de pădure a venit rândul unui mix de măr copt cu fructe de pădure.

Am făcut acelaşi sos cu puţin unt, zahăr brun, un pic de vanilie şi mix de fructe de pădure pe care le-am lăsat în prealabil la dezgheţat. Toate le-am amestecat şi fiert pe foc mic pâă când s-a mai îngroşat puţin siropul lăsat de fructe.

Între timp am pus la cuptor un măr, ca aici. În folie, cu stafide, un pic de unt, scorţişoară şi un strop de sirop de arţar.

În final, am pasat pulpa mărului, separat fructele de pădure, după care le-am amestecat. La un măr am pus cam două linguri de sos de fructe de pădure. A ieşit foarte foarte yummy pentru că fructele au mai tăiat din dulceaţa mărului copt şi aromele s-au completat foarte bine.

5 yummies

Lasă un răspuns

