Reţete pentru pitici

Supă grecească de linte

Posted on: 08/02/2010

Lintea, ca mai toate leguminoasele, are foarte multe proteine şi este este cea mai recomandată pentru pitici deoarece nu balonează. Soniei îi dau linte cam de pe la 5 luni, aşa că am fost foarte bucuroasă să descopăr zilele trecute într-o carte de bucate grecească (thanks Ema!) reţeta unei supe de linte.

Astăzi am înfăptuit-o şi … s-a terminat deja :).

Ingrediente:

cam 200-250 g linte roşie (eu rareori măsor ingredintele pentru mâncăruri)

o ceapă medie

un morcov (reţeta originală e fără)

2 căţei usturoi

o frunză de dafin

o lingură ulei de măsline

o ceaşcă suc de roşii

Prepararea e foarte simplă. Spală lintea şi pune-o la fiert în multă apă.

Toacă ceapa, usturoiul, morcovul. După ce lintea clocoteşte un pic, schimbă apa. Pune-o la fiert împreună cu celelalte ingrediente, inclusiv dafinul şi sucul de roşii.

Adaugă un vârf de cuţit cu sare. La final, poţi adăuga şi puţin pătrunjel tocat (nici el nu e în reţeta originală) pe care nu îl laşi să fiarbă.

Pentru Sonia am pasat un polonic mare cu supă şi am amestecat-o cu puţine cereale din orez pentru că şi pasată fiind, tot se mai simt cojile de la linte pe ici pe colo. Cerealele au îngroşat puţin supa şi astfel cojile nu s-au mai simţit aproape deloc.

5 yummies

3 răspunsuri to "Supă grecească de linte"

eu i-am dat supa-crema de linte cu carne de pui si „dreasa” cu putina smantana. Am facut un fel de supa-crema clasica (am pus si crutoane), iar bebelusul meu a mancat cu destul de multa placere cnd am mai adaugat putin iaurt preferat!

Am facut-o si eu. Tot cu carne de pui si la aburi … a mancat pe nerasuflate. Nu i-am tocat ceapa dar am lasat usturoiul ca sa ii mai dea gust.

Super:) daca aveti si alte incercari de mancaruri bune pentru pitici, va astept cu guest post.

Lasă un răspuns

