Reţete pentru pitici

Un fel de curry

Posted on: 26/01/2010

Deseori mă inspir pentru reţetele piticuţei după cărţi de bucate pentru copii mici sau de pe cele câteva site-uri dedicate. Reţeta care îmi face cu ochiul o prepar dar aproape niciodată aidoma celei originale.

Reţeta de faţă e însă o invenţie proprie 100% iar dacă nu o scriu repede o uit chiar şi eu:).

Ingrediente:

o bucată carne de pui – pulpa dezosată e mai ok decât pieptul dar eu am folosit piept că de ăsta aveam prin congelator

1 cartof mai măricel sau 2 mai mici

doi pumni de legume mixate congelate (păstăi de fasole, mazăre, morcovi, conopidă, brocolli)

un praf de curry

un pic de unt

Puiul meu era fiert deja pentru că am avut nevoie de supa de pui pentru altă mâncare. Dar, fără îndoială că e mai gustos dacă îl faceţi direct la cuptor.

Puneţi într-un vas termorezistent (din sticlă) o coală de hârtie de copt sau o bucată folie de aluminiu. Adânciţi cu palma ca să vă încapă ingredientele.

Tăiaţi puiul şi cartofii cubuleţe. Puneţi-i în coşuleţul făcut din hârtia de copt. Adăugaţi peste pui şi cartofi legumele şi praful de curry. La final puneţi un cubuleţ de unt şi strângeţi hârtia bine astfel încât să nu se poată deschide. Dacă nu stă pe poziţii, atunci fixaţi-o cu o scobitoare.

Puneţi la cuptor pentru aproximativ jumătate de oră sau atât cât trebuie dar încercaţi din sfert în sfert de oră să vedeţi dacă s-au înmuiat carnea şi cartofii. După ce aţi copt coşuleţul, lăsaţi la răcit şi pasaţi cu blenderul mai mult sau mai puţin, în funcţie de textura pe care o acceptă piticul. A, şi nu uitaţi să adăugaţi la pasat iaurt sau smântână.

Sonia a păpat tot în două reprize. Nu am apucat să congelez nimic.

5 yummies

1 Response to "Un fel de curry"

Dintre toate condimentele din lume, curry e preferatul meu! As pune curry si in ceai, de drag ce-mi e!

Lasă un răspuns

