Reţete pentru pitici

Piure de pere şi banane coapte

Posted on: 15/01/2010

E una dintre cele mai simple reţete pe care i le-am făcut până acum Soniei şi chiar dacă ea are 9 luni şi ceva, piureul poate fi dat piticotului vostru chiar de pe la 5 sau 6luni, dacă începeţi diversificarea mai târziu. E foarte gustos dar, atenţie, căci perele pot deranja puţin stomăcelul celui mic.

Pentru minunatul piure aveţi nevoie de o pară şi o banană. Opţional puteţi adăuga arome.

Eu i-am dat dimineaţă piureul în două variante. Vă explic imediat.

Am curăţat para de coajă, am tăiat-o felii. Am curăţat banana şi am tăiat o jumătate din ea în felii. Voi puteţi să folosiţi toată banana; Sonia nu prea e fan banane coapte şi atunci m-am gândit să nu forţez  norocul🙂 .

Am pus fructele pe o coală de hârtie de copt, le-am adăugat puţin sirop de arţar şi puţin zahăr vanilat. Am strâns hârtia ca pe un coşuleţ şi am pus coşuleţul într-un vas de sticlă termorezistent. Le-am dat la cuptor aproape jumătate de oră (cred că vreo 25 de minute de fapt).

După ce s-au mai răcit, le-am pasat la blender şi gata.

Mă rog, aproape gata. I-am dat Soniei jumătate din piure, aşa cum era, iar jumătate l-am amestecat cu brânzică de vaci. Mi s-a părut mai bună a doua jumătate dar ea se cam săturase deja, aşa că i-am păstrat restul pentru mâine.

cu brânzică – 5 yummies

fără brânzică – 4 yummies

3 Răspunsuri to "Piure de pere şi banane coapte"

am incercat!
Para nu s-a patruns bine, iar banana s-a cam afumat.
Mie mi-a placut combinatia, bebelusul nu a apreciat insa efortul meu culinar!

Le-ai pus in hartie de copt si ai inchis bine cosuletul? Nu prea are cum sa nu se patrunda para decat poate daca era necoapta.

Mda, am luat hartie de copt special pentru asta (si pentru niste aluaturi semi-preparate pentru noi).
O fi fost ceva cu para…

Lasă un răspuns

