Reţete pentru pitici

Reţeta XXX

Posted on: 07/01/2010

…adică numai pentru adulţi🙂. Piticii mici nu au voie aşa ceva. Dacă sunt însă un pic mai mari şi au dat de gustul zahărului, pot fi reduşi la tăcere cu o asemenea minunăţie: Milch Schnitte, by Laura. I-am descoperit blogul citind Doar o revistă. Parcă aşa se numeşte.

Şi de când l-am descoperit nu mă mai satur privindu-l. De Crăciun, am încercat reţeta de mai sus care a ieşit absolut minunată. Noroc că bunicul nu e pasionat de dulce şi nici Sonia nu a încercat încă fructul oprit, adică prăjiturile pe care le mai face mami din când în când. Aşa că am savurat-o în trei, timp de trei zile. Căci, deh, esenţele tari se ţin în recipiente mici. Am mâncat şi noi cu moderaţie căci se termina altfel prea repede.

Recomand însă însiroparea blatului. Cred că data viitoare o înec în sirop de caramel şi rom:). Şi cred că îi mai trântesc deasupra şi o glazură din ciocolată albă.

+5 yummies

Lasă un răspuns

