Reţete pentru pitici

Turtiţe de broccoli

Posted on: 15/12/2009

Mă pasionează gastronomia şi deja nu mai e un secret pentru nimeni dintre cei care mă cunosc. Apreciez mâncărurile bune şi îmi şi place să experimentez în bucătărie. Nu vă imaginaţi că stau ore în şir pe acolo. Prefer mâncărurile simple şi gustoase. Rareori îmi petrec timpul cu reţete complicate cum ar fi lasagna sau pui cacciatore, deşi sunt absolut fantastice.

Sonia îmi oferă motivaţia perfectă pentru şi mai multe experimente🙂

Zilele trecute am testat pe noi mai întâi şi apoi pe ea, nişte turtiţe de broccoli. Absolut delicioase.

Aveţi nevoie de broccoli congelat (câteva bucheţele), brânză tare (parmezan, pecorino, eventual caşcaval neafumat), un ou (sau 2 gălbenuşuri), cereale simple de orez pentru bebeluşi.

Se fierbe broccoli câteva minute, până se înmoaie. Se toacă mărunt. Se amestecă cu brânză rasă (1-2 pumni) şi un ou bătut sau 2 gălbenuşuri. Compoziţia este foarte moale şi trebuie mărită consistenţa cu ceva cereale. Eu am folosit unele bio de la Milupa, numai din orez, fără vanilină. În final, compoziţia trebuie să fie moale, dar nu apoasă.

Puneţi pe o farfurie cereale pe care le veţi folosi în loc de pesmet. Într-o tavă puneţi o foaie de hârtie unsă cu ulei sau hârtie de copt specială.

Luaţi cu o lingură din compoziţia de broccoli şi tăvăliţi fiecare găluşcă prin cereale. Puneţi în tavă şi turtiţi uşor cu mâna.

Daţi la cuptor pentru 10-15 minute, întoarceţi turtiţele şi mai lăsaţi 10 minute. Trebuie să obţineţi nişte turtiţe mai crocante pe dinafară şi moi în interior. Nu vă faceţi probleme dacă se rup când le scoateţi din tavă. Piticul oricum le va desface cu mânuţele sau o veţi face chiar voi ca să nu se înnece cu bucăţile prea mari.

Poftă mare!

5 yummies

Lasă un răspuns

