Reţete pentru pitici

Ou bătut delicios de simplu

Posted on: 10/12/2009

Se ia un ou, se separă gălbenuşul de albuş dacă piticul nu are încă un an. Se bate cu un pic de lapte şi cu puţin mărar tocat. Cu cât pui mai mult lapte, cu atât iese mai moale şi e mai gustos, dar atenţie totuşi să nu îl transformi în budincă.

Se pune o lingură de ulei de măsline într-o tigaie mică anti-aderentă şi se înfierbântă. Se pune oul bătut şi se amestecă la foc mic continuu până când se leagă. Se lasă să fie un pic mai moale, astfel încât copilul să îl poată înghiţi pe nemestecate🙂. Mai ales dacă nu are încă dinţişori.

E foarte potrivit ca alternativă la micul dejun cu fructe şi cereale şi, dacă piticul e mai mărişor, oul bătut poate fi însoţit de pâine prăjită.

5 yummies

Etichete: ,

3 Răspunsuri to "Ou bătut delicios de simplu"

Citindu-ti retele imi ploua-n gura🙂. Asa ca fa arhiva aici ca in cateva luni o sa devina cartea mea de bucate😀. Pupici Soniei.

Ai să râzi dar câteodată mă mai uit şi eu pe blog când sunt în pană de inspiraţie. E chiar ca o carte de bucate din 100% reţete testate.

Am batut un galbenus in laptele de azi- dimineata, am pus si niste cereale plsu o banana, am dat totul prin blender si a inghitit tot! Am insistat putin, e adevarat, dar se pare ca reteta ta a avut succes! Ma saturasem sa pun la fiert (cu ochii carpiti de somn) la fiecare 2 zile cate un ousor si nici lui nu-i place in mod deosebit…

Lasă un răspuns

