Reţete pentru pitici

Mâncărică de criză…de inspiraţie

Posted on: 02/12/2009

Astăzi am avut mai mult de lucru şi eram cât p-aci să fiu prinsă în offside de fii’mea. Pe la 12.30 eram total pe lângă masa ei de prânz. Nu aveam nimic pregătit. Doar un rest de piure de 2 zile şi ceva somon cu legume la congelator de care nici eu nu aveam chef.

Când am văzut cât e ceasul şi mi-am amintit că, de la o vreme, Sonia îşi cere prânzul mai devreme de ora 14.00, am sărit ca arsă. Nu mai aveam vreme să caut reţete pe net sau prin cărţile de bucate, aşa că am purces la bucătărie, cu gândul că poate pe drum îmi vine în minte vreo idee.

Norocul meu a fost că pusesem dimineaţă la dezgheţat nişte vrăbioare din carne de vită, aşa că am porţionat una dintre ele şi am pus o bucată la fiert. Vrăbioara, în general, fierbe mai repede aşa că, la foc mare, în 15-20 de minute era gata.

Am aruncat în supa de carne o mână de legume congelate (morcovi, conopidă, brocolli, păstăi de fasole şi mazăre), un sfert de ardei gras, de la congelator şi el, un sfert de ceapă şi un cartof mediu.

Le-am mai fiert până când s-au înmuiat morcovii, apoi am mai aruncat în supă câteva crenguţe de pătrunjel şi am finalizat cu un pic de suc de roşii de la mama.

Şi gata mâncărica. Am pasat-o fierbinte şi am pus deoparte o porţie, într-un castron mic, ca să se răcorească mai repede.

Ca să zic aşa, am fost just in time pentru fomista din dormitor care a apreciat destul de mult invenţia de criză:).

5 yummies

Etichete: , ,

1 Response to "Mâncărică de criză…de inspiraţie"

buna idee! nu prea-mi surade ideea sucului de rosii, insa maruntaiele cred ca-s la fel de bune pentur bebelusi ca si pulpele si pieptii de pui. Am sa incerc si eu reteta, dar voi folosi doar legume!
In orice caz, esti super inventiva! Felicitari!

Lasă un răspuns

