Reţete pentru pitici

Vită cu ardei roşu

Posted on: 28/11/2009

Se ia copilu’ şi se pune pe burtă la somnic. Se deschide apoi congelatorul şi se scoate de acolo un cub de carne de vită. Se lasă la decongelat sau nu, în funcţie de deadline. Se pune la fiert în apă cu puţină sare. Se spumuieşte când începe să fiarbă.

Apoi se dă o raită prin piaţă sau prin frigider, dacă piaţa a făcut-o tati anterior. Se ia un dovlecel şi se taie în jumătate. Jumătate se spală bine şi se pune pe masa de tocat.

Se mai ia un ardei roşu, se curăţă, se spală şi se taie tot în jumătate.

Se umblă la cămară şi se scoate de acolo un cartof mediu spre mare şi o ceapă mai micuţă.

Se aşează tacticos pe tocător cartoful şi dovlecelul, se taie cuburi. Jumătatea de ardei se împarte în două bucăţi. Când carnea este fiartă, se adaugă cartoful, dovlecelul, ardeiul roşu şi ceapa (întreagă sau o bucată dintr-o ceapă mai mare). Se fierbe până când se înmoaie cartoful. Înainte de a stinge flacăra, adăugaţi câteva crenguţe de pătrunjel.

Lăsaţi să se mai răcească şi pasaţi. Dacă piticul are stomacul mai sensibil, puteţi adăuga şi orez la această mâncare, odată cu legumele.

5 yummies

 

 

 

2 Răspunsuri to "Vită cu ardei roşu"

Noi nu prea suntem fani ai carnii de vita, caci mi se pare tare. Poate ai vreun secret sa-mi impartasesti, te rog! Ce fel de vita cumperi de la supermarket? Mie toate mi se par la fel, desi soacra-mea zicea sa iau din cea cu carne mai rosie, ca asta ar fi semnul de manzat si fierbe mai repede.
I-am dat cred ca de doua ori carne de vita pana acum, dar eram in deplasare si nu am fost eu responsabilul cu achizitionarea hranei!

Habar nu am care fierbe mai repede. Eu am luat vrabioara si steak. Vrabioara a fiert mai repede. Pulpa stiu ca fierbe foarte greu. Rasolul iarasi fierbe mai repede. Dar cred ca depinde si de varsta animalului:). Oricum carnea de vita e mai fibroasa orice ai face. O fierbi bine bine si pasezi mai mult la ea. Eu o fac bucatele mai mici cand o pun in blender si eventual la inceput pun mai multa zeama ca sa o taie mai bine cutitele. Apoi adaug legume care ingroasa (cartof, morcov). Si daca iese prea subtire pun fulgi de orez (cereale Bio de la Milupa, doar cu orez, fara vanilina).

Lasă un răspuns

