Reţete pentru pitici

Peşte cu legume

Posted on: 19/11/2009

Pentru peşte am aşteptat ca Sonia să facă 7 luni. Nu neapărat pentru că ar fi alergen, ci mai ales pentru că am aşteptat să poată şi să vrea să mestece singurică mâncarea. Oricum, peştele, fiind foarte moale poate fi pasat uşor în combinaţia de legume.

Pentru început am ales şalăul pentru că e un peşte cu carne mai slabă, albă şi nu are oase.

Ingrediente:

1 şalău mediu

legume (ceapă, cartofi, morcovi, ardei gras)

apă, puţină sare

Am curăţat peştele, l-am spălat, l-am porţionat (în jumătate pentru că nu era foarte mare) şi l-am pus la fiert pentru 15-20 de minute în apă cu puţină sare, apă în care am scufundat şi legumele. Am folosit o ceapă mică, un cartof tăiat cuburi mai mari, un morcov tăiat felii şi o bucată de ardei gras.

După ce au fiert, am scos o bucată de peşte, am despins pielea şi am aruncat-o, am rupt bucăţele de carne, cu atenţie să nu iau şi vreun os de la şira spinării.

Am pescuit câteva bucăţele de legume din supa de peşte, am amestecat cu carnea de peşte şi am pasat la blender. Dacă mai trebuie zeamă, puteţi adăuga din supa în care a fiert peştele.

Sonia a mâncat tot peştele în 4 zile consecutive:).

4 yummies

 

Lasă un răspuns

