Reţete pentru pitici

Piure de banană cu caise deshidratate

Posted on: 31/10/2009

Zilele trecute am mai încercat ceva pe copil: piureul de banane cu caise. Nu a fost foarte mâncăcioasă atunci aşa că îl voi repeta în altă zi ca să îmi dau seama decă îi place cu adevărat. Până atunci însă îi dau maximum de yummies pentru că eu l-am terminat şi mi s-a părut foarte foarte bun:) Mai că îmi vine să le fac şi musafirilor, în loc de desert.

De ce ai nevoie?

o banană

4-5 caise deshidratate

un păhărel de iaurt

Fierbi caisele deshidratate în puţină apă, la foc mic, într-o crăticioară acoperită cu capac. Le laşi cam 10 minute maximum sau chiar mai puţin dacă observi că s-au înmuiat.

Pui în paharul blenderului caisele, banana decojită şi iaurt, atât cât să iasă un piure potrivit, şi pasezi. Cam atât. Simplu, nu?

5 yummies

2 Răspunsuri to "Piure de banană cu caise deshidratate"

I-am facut azi piure de banana cu caise si am pus in plus branzica si o chifteluta fiarta. A hapait ca un lupusor!
Merci de idee!

Super! Acum nu mai vrea a mea sa manance din lingurita:) Vrea sa exploreze. Ieri am avut ora de modelaj cu mamaliguta, branza si iaurt. Modelaj in manutze, pe fata, pe mainile lu’ tati etc. Apoi 5 minute de dus pentru amandoi:)) Am ras cu lacrimi.

Lasă un răspuns

