Reţete pentru pitici

Piure de prune cu ricotta

Posted on: 30/10/2009

Se spune că prunele sunt cam laxative aşa că nu recomand reţeta de mai jos pentru copiii care au un tranzit foarte rapid. Pentru ceilalţi e un mic dejun delicios.

Aşadar, aveţi nevoie de:

1-2 prune (iarna găsiţi unele mari la hypermarket) sau 3-4 cu gât (vara de la piaţă)

1-2 linguri de brânză ricotta (eu folosesc Galbani Granarollo, de la Mega Image)

scorţişoară, apă

Se fierb prunele cu tot cu coajă şi cu tot cu sâmbure în puţină apă îmbogăţită cu un praf de scorţişoară. Puneţi la foc mic, cu capac. Cred că 10-15 minute sunt de ajuns din momentul în care începe apa să fiarbă.

Când s-au mai răcit, scoateţi sâmburii, lăsaţi coaja şi puneţi în blender, împreună cu brânza ricotta. Pasaţi.

Compoziţia iese mai fluidă decât piureurile obişnuite dar poate fi îngroşată cu cereale simple din orez. Soniei i-am pus prima dată prune într-o mâncărică pentru prânz înainte de 6 luni şi nu s-a întâmplat nimic. Atenţie însă la scaun şi nu mixaţi niciodată prunele cu iaurt.

4 yummies

Etichete: , ,

4 Răspunsuri to "Piure de prune cu ricotta"

Mai ca imi vine sa le fac eu, de bine ce le povestesti! sunt ‘compuse’ de tine?

Pai poti sa le faci:) Chiar sunt bune. Cel putin astea din fructe sunt delicioase. Ma inspir de pe net, din carti cu retete pentru bebelusi si improvizez la greu:).

Am cautat in Carrefour Brasov Ricotta asta si Galbani, dar nu am gasit nicaieri. Doamna de la branzeturi nu stia de asa ceva, desi am vazut dupa ce a plecat un „mascarpone” si „mozarella”, dar nu cred ca despre astea e vorba in post=ul tau.
Presupun ca e un fel de branza dulce, ca mult- laudata branza Fagaras neaosa.

@lore: e Granarollo (am gresit eu brandul, scuze) si seamana cu urda romaneasca dar nu e deloc sarata.

Lasă un răspuns

