Reţete pentru pitici

Piure roz

Posted on: 28/10/2009

Am testat aseară pe Sonia, pentru prima dată, un piure roz:). Aşa, ca de fetiţe. Nu îl recomand pentru mai puţin de 6 luni căci oricum, pe unele site-uri scrie că e de încercat de la 8 luni încolo. Noi am început însă diversificarea foarte devreme aşa că mi-am zis „de ce nu?”.

Pentru piureul roz vă trebuie: o sfeclă roşie mică, un cartof mediu, puţin lapte formulă sau lapte de sân (cel cu care e obişnuit copilul).

Se spală sfecla, se înveleşte în folie de aluminiu şi se bagă la cuptor. Habar nu am cât am lăsat-o acolo dar ca să vedeţi dacă s-a copt o puteţi încerca cu o scobitoare.

Între timp fierbeţi un cartof, ca pentru piure.

Scoateţi sfecla din cuptor şi lăsaţi-o să se mai răcească, tăiaţi o bucată din ea, folosind cam aceeaşi cantitate de sfeclă ca şi de cartof. Mixaţi cu cartoful şi un pic de lapte la blender, astfel încât să iasă un piure de o consistenţă acceptabilă. Nici foarte moale, dar nici lipicios.

Sonia l-a păpat cu poftă chiar dacă era oarecum adormită. Nu i-aş dat însă maximum de yummies, căci mie mi s-a părut mai bun piureul cu brânză sau cu ou.

4 yummies

4 Răspunsuri to "Piure roz"

Am incercat piureul roz. Avand baietel, nu s-a entuziasmat prea mult la vederea culorii si nici prea mult succes nu am avut, insa cred cca trece printr-o faza in care respinge orice mancare. Piureul de banana cu branza Fagaras de seara este singurul pe care-l accepta fara proteste (o fi din cauza foamei sau a obisnuintei?).
Oricum, sotul a fost mai receptiv, desi gustul sfeclei nu i-a placut in mod deosebit.
Mda, stiu: am doi mofturosi pe cap!

Nu e cea mai buna combinatie. Mie nu mi-a placut dar Sonia a hapait. Poate pentru ca a fost ceva nou sau poate ii era prea foame ca sa mai faca mofturi.

[…] variantă mai bogată a mai vechiului piure roz este spuma de sfeclă roşie pe care v-o povestesc de […]

Lasă un răspuns

